poniedziałek, 9 grudnia 2013

Co myślicie ?

Witajcie ! Z tej strony Asia
Wczoraj będąc w Zielonej Górze pojechaliśmy do Auchana. Idąc na dziale odzieży rzucił mi się w oczy stojak z biżuterią, który rzadko znajduje się w tym sklepie tym bardziej, że jest to supermarket. Zobaczyłam piękne bransoletki i kolczyki, ale chciałam piękny naszyjnik. Na drugim stojaku stojącym obok zobaczyłam ten oto naszyjnik (zdjęcie poniżej) zakochałam się ! Musiałam go wziąć. Kosztował 20 zł a więc cena też do zniesienia szukałam bardzo długo takiego, ale nie chciałam go kupować w internecie. Cieszę się z niego będziecie mogli jeszcze zobaczyć go w moich strojach !
mam nadzieje , że podoba wam się 
Do zobaczenia ! ♥


3 komentarze:

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥