sobota, 7 grudnia 2013

Moje biurko ! ♥

Cześć wszystkim !
Dzisiaj pokażę wam organizację mojego biurka. Nie jest ono wyróżniające się itp. Starałam się abym miała dużo miejsca do odrabiania lekcji, ale też abym miała dużo rzeczy pod ręką. Na biurku są moje gazety, które nie przeszkadzają, ale dają fajny efekt, organizery, które kupiłam w JYSK, u mnie w pokoju nie brakuje chusteczek higienicznych szczególnie w tym okresie jesienno-zimowym teraz znalazły miejsce na biurku, które najczęściej w moim pokoju używam, oczywiście lampka z lewej struny gdyż jestem praworęczna, podkładka może dziecinna, ale ja na to nie patrzę ma za zadanie ochraniać biurko przed zarysowaniami (co jest obowiązkowe na moim biurku gdyż jest ono ciemne i strasznie na nim widać białe rysy) zastanowię się jeszcze nad kupnem nowej podkładki, drukarka z firmy samsung dostałam ją gratis gdy kupowałam laptopa na drukarce jest również mój plan lekcji, OCZYWIŚCIE laptop, który również jest z firmy samsung. Może na biurku nie jest za dużo ale w szufladach jest bardzo dużo jeśli chcecie wiedzieć jak wyglądają szuflady zerknijcie na post pt. organizacja szuflady. KONIEC nawijania dodatkowe pytania możecie zadawać w komentarzach


DO ZOBACZENIA W NASTĘPNYM POŚCIE ! Asia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥