niedziela, 1 grudnia 2013

Zakupy z Anitą ! ♥

Witajcie ! Z tej strony Asia
Na wakacje byłam u Anity ! Miło spędzałyśmy czas, ale też nie obeszło by się bez zakupów. Na następny raz gdy odwiedzę ją to postaramy namówić naszych rodziców na zakupy. Nie kupiłam zbyt wiele, bo nie zależało mi na zakupach ale na mile i zabawnie spędzonych wakacjach z moją kochaną rodzinką !

1. Długo szukałam fajnej nie dużej, ale i nie małej torebki. Znalazłam taką w pepco (wcześniejsza cena to 24.99 ja ją kupiłam za 9.99) Super cena ! Torebka okazała się moim ulubieńcem lata ! Nie każdemu się podoba ale ja jestem nią zauroczona !

2. Lakiery do paznokci ! Różowy i Biały kupiłam w chińczyku za ok. 3 zł a niebieski za 3 zł w pepco 

3. Bandamki kupione na bazarku ja kupiłam zieloną i czarną, a Anita jakieś inne kolory może też wrzuci zdjęcia ! Bandamki kosztowały 6 zł 


4. Opaski z kokardkami ! Granatowa i neonowo zielona jedna za ok. 5 zł w chińczyku ! 



5. Następna opaska biała z ćwiekami kupiłam ją w pasmanterii za ok. 7 zł
TO WSZYSTKO MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ PODOBAŁO ♥ 


2 komentarze:

  1. Sporo tych pasek ale widzę że zakupy udane:) Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, chociaż nie jestem fanką opasek to kupiłam jak na mnie ich dużo pozdrawiam <3

      Usuń

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥