piątek, 13 grudnia 2013

Paznokcie !

Zebrałam się na odwagę !
I pokazałam wam jak wygląda na moich paznokciach jeden z moich lakierów. Nie piszcie w komentarzach o moich rękach i paznokciach, że są nieestetyczne, brzydkie, niekształtne itp. ja o tym wiem i próbuję dać im ładny kształt, ale tymczasowo skupiam się na twardej i zdrowej płytce paznokcia a później zastanowię się co dalej ! Jeśli chcecie wiedzieć jak to robię zapraszam !
Oczywiście w grę wchodzi odżywka eveline 8w1 (jest o niej recenzja)
Produkt ten zmienił moją płytkę nie do poznania !
płytka po tej odżywce:
-nie rozdwaja się
-jest twarda
-paznokcie nabrały niesamowitego połysku
-paznokcie szybciej rosną

Jeśli chodzi o lakier wybrałam ten z chińczyka z firmy RUBENS
Kupiłam go z kochaną Anitką  ♥
LAKIER:
-piękny kolor
-trzyma się na paznokciach ok. 5 dni !
-słabo kryje, ale po trzeciej warstwie wszystko jest w porządku

Popatrzcie !

PS. Mi też te paznokcie się nie podobają :(
Do zobaczenia w następnym poście ! ♥ Asia 

1 komentarz:

  1. Lubimy rozowe lakiery :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥