piątek, 24 stycznia 2014

Nowa organizacja ulubionej biżuterii ! ♥

Cześć !
Dzisiaj post, który jest  dość spontaniczny. Mianowicie o tematyce biżuteryjnej, a właściwie o jej organizacji. Nie lubię jej pomieszanej gdyż nic nie mogłam znaleźć. Szczególnie naszyjniki strasznie mi się plątały, więc postanowiłam szukać fajnego wieszaczka na nie ale nie takiego który wiesza się na ścianę, bo ściana nad komodą jest strasznie trudna do wiercenia. Nie mogłam znaleźć czegoś co spełniało by moje wymagania. Z tego właśnie powodu postanowiłam zrobić sobie coś sama.

POTRZEBNE MATERIAŁY:
stara ramka do zdjęć
śrubki lub gwoździe
młotek

SPOSÓB WYKONANIA:
Weź ramkę
wyciągnij z niej szkło i wsadź deskę z podpórką nie wsadzaj szkła !
Weź linijkę i lekko ołówkiem narysuj linię 
według tej linii wbijaj śrubki (przyda się tu pomoc np. taty, dziadka) 
 jeśli śrubki nie prezentują się ciekawie pomaluj je 
GOTOWE ! 
Powieś tam np. łańcuszki, naszyjniki, bransoletki itp. 

MÓJ STOJACZEK PREZENTUJE SIĘ TAK: 

Bransoletki też nie miały swojego miejsca dlatego wzięłam stary wazon który kupiłam w PEPCO za ok. 7 zł
i powiesiłam na niego często użytkowane bransoletki i zegarek. 

 
\
Cała moja szafka na której przechowuję biżuterię i niedużo  kosmetyków prezentuje się tak: 


Dziękuję za przeczytanie ! może wasze naszyjniki też będą miały taki domek ?
do zobaczenia, ASIA ! ♥




1 komentarz:

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥