wtorek, 28 stycznia 2014

Postanowienia na 2014 rok !

Witajcie !
Wiele blogerek i vlogerek już umieściło tego typu post lub film. Ja natomiast odkryłam go TERAZ !
Opowiem wam o moich postanowieniach na nowy rok. Nie jest ich dużo. ZACZYNAMY !
1. Nie obgryzam paznokci i nadaję im ładny kształt. W połowie to postanowienie jest wykonane, bo nie obgryzam już paznokci, ale dalej mają okropny kształt !
2. Mniej komputera, telefonu, telewizji !
3. Regularne ćwiczenia ! Zaczęłam już od kilku dni. Dla zainteresowanych ćwiczę z płytą Ewy Chodakowskiej, która według mnie jest fenomenalna !
4. Utrzymywanie większego porządku w pokoju i regularne sprzątanie !
5. Nadawanie postów regularnie !
6. Więcej chwil spędzonym z moim łobuzem ! (Beniu)
7. Wakacje na Mazurach ! Nie chodzi tu o zwiedzanie, gdyż to mnie nie kręci. Chodzi tu oto aby spędzić czas z Anitą, którą dobrze znacie.
8. Więcej książek !
9. Cieszyć się każdą chwilą !♥

Kiedy ja piszę mój łobuziak odpoczywa !
Do zobaczenia ! Asia z Beniem ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥