poniedziałek, 20 stycznia 2014

Szminka !

Witajcie !
Na samym początku chciałabym was przeprosić za długą nieobecność. Wynika to z tego, że mój laptop był w naprawie i nie miałam dostępu do bloga, a na telefonie aby dodać jakiś post musiałam nieźle się wysilić aby cokolwiek napisać bez błędów. Ale koniec gadania !
Przejdźmy do tematu tego posta, którym jest szminka nie będę wam podawać nazwy bo jest troszkę trudna do napisania ale wiem że jest ona "podróbą" szminki Chanel. Kupiłam ją w jakimś miejskim sklepiku za dosłownie grosze. Zaszalałam z kolorem gdyż jest to ciemny róż zbliżający się w czerwień. Nie wiem jeszcze czy w takiej szmince wyjdę z domu, ale zobaczymy. Byłam pewna, ze aby nadać kolor ustom trzeba będzie wykonać dużo ruchów tą szminką, bo tanie szminki często słabo oddają kolor. Jednakże ta szminka POZYTYWNIE mnie zaskoczyła. Na razie ją kupiłam aczkolwiek nie wiem czy może oddam ją mojej siostrze lub mamie.
POPATRZCIE SAMI !
DO ZOBACZENIA W NASTĘPNYM POŚCIE !♥
                                ASIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥