środa, 22 stycznia 2014

Spódnica ! ♥

Witajcie !
Dzisiaj gdy wróciłam ze szkoły na moim łóżku leżała koperta. Otworzyłam ją a tam... moja wymarzona spódnica którą zamówiłam.
Może widzieliście u mnie spódnice czarną w linii A z allegro. Natomiast z tą zaszalałam i widzę do niej wiele stylizacji ale na wiosnę. Mam nadzieję że wiosna szybko przyjdzie. Spódnica jest bardzo dobrze wykonana. Kosztowała 32.90 zł, a więc super oferta tym bardziej że przesyłkę miałam za darmo ! Wart skorzystać ! Sklep w swojej ofercie ma biżuterię jak i ubrania. Nigdy nie widziałam ładniejszych spódnic w tej samej cenie w internecie ! Niestety dosyć długo szła, ale to za sprawą świąt oraz dużej ilości kupujących.

Link do spódnicy: http://fashion-land.pl/spodnice/53-neonowa-zielona-spodniczka-ze-stretchu.html

A teraz kilka zdjęć !


Wiem, wiem nie każdemu przypadnie do gustu !
do zobaczenia w następnym poście ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥