środa, 1 stycznia 2014

Nowi ulubieńcy ! ♥

Witajcie, Asia !
Dzisiaj pokażę wam moich nowych ulubieńców. Są to lakiery firmy GOLDEN ROSE. Dużo było o nich mowy na youtube i na innych blogach. Nie ukrywam korciło mnie aby je kupić ale moje miejsce zamieszkania pozwalało na kupno ich w internecie czego w kosmetykach nienawidzę. Zawsze chciałam mieć lakier matowy. Nie wiedziałam, że w pobliżu jest stoisko GOLDEN ROSE, a tym bardziej takie lakiery. Dostałam pod choinkę ten lakier (jeszcze wiele innych rzeczy). Gdy otworzyłam w prezenty w oczy rzuciła mi się malutka reklamówka z tej firmy, otworzyłam ją i ujrzałam piękny, różowy lakier. Gdy nałożyłam go na paznokcie do przetestowania wydawał mi się, że ten lakier jest żelowy, ale gdy wysechł... był pięknie matowy ! Jest on o numerku 01, nadaje się na jesień i zimę gdyż jest troszkę ciemny.


Następny lakier jest to lakier wybrany przeze mnie . Gdy miałam możliwość być w Zielonej Górze (stoisko GOLDEN ROSE focus mall) odwiedziłam tamtejsze sklepy i oczywiście zajrzałam na to stoisko ! Stałam tam ok. 20 minut gdyż nie mogłam się zdecydować na lakier. Gdybym mogła kupiłabym wszystkie, ale nie chciałam wydać całego kieszonkowego na lakiery do paznokci. W każdym razie wyszłam z moim wymarzonym kolorem lakieru jest to kolor łososiowo-koralowy. Kupiłam go za ok. 4 zł. Jest to śliczny, delikatny, dziewczęcy lakier. 


WNIOSEK:
Są to w pięknych kolorach, godne wypróbowania i polecenia lakiery w dobrej cenie.

do zobaczenia ! ASIA ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥