piątek, 31 stycznia 2014

Nowe lakiery!

Ostatnio byłam w drogerii i kupiłam sobie cztery lakiery do paznokci.
Pierwszy to Golden Rose. Podoba mi się jego buteleczka.
Nie malowałam jeszcze nim paznokci ponieważ kupiłam go dzisiaj, ale na kartce wygląda on tak.
Następne trzy są z mojej ulubionej firmy dlatego, że nie są drogie i nie trzeba nakładać dwóch warstw.
Essence colour&go kolor pomarańczowy.
Może na zdjęciu nie wygląda tak, ale to pomarańczowy. Na paznokciach wygląda to tak.
Następny z tej samej firmy jak wspomniałam powyżej.
Essence colour&go kolor złoty. Tu w prawdzie trzeba założyć dwie warstwy, ale to przez kolor.

Na paznokciach.
I ostatni też z tej samej firmy.
Essence nail art.

Też nie miałam jeszcze na paznokciach, ale na kartce wygląda to tak. Normalny brokat.

Do zobaczenia. Anita!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥