środa, 20 listopada 2013

Dwie stylizacje do czarnej spódnicy ♥

Wczoraj przyszła do mnie spódniczka, zamówiona na allegro. Zachwyciła mnie długością i materiałem, który nadaje się na wszystkie pory roku. Umieściłam post z informacjami o niej również na tym blogu, a więc poszukajcie sobie na pewno znajdziecie !
1. Elegancki jak i luźny strój, który bardzo przypadł mi do gustu
                                                       spódnica: allegro
                                                         koszula: c&a
                                                       bransoletki: chińskie centrum handlowe
                                                        buty: h&m
2. Luźny strój odpowiedni na spotkania z przyjaciółmi

\
spódnica:allegro
bluza: new yorker
buty: h&m
NA ZDJĘCIACH NIE WIDAĆ BUTÓW DLATEGO WSTAWIAM WAM ZDJĘCIE :)


SĄ BRUDNE BO DOPIERO WRÓCIŁAM ZE SZKOŁY
POZDRAWIAM, ASIA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥