niedziela, 24 listopada 2013

Szminka VOLLARE

Witajcie !
Dzisiaj pokażę wam piękną, różowo-morelową szminkę którą kupiłam w chińczyku za 5 zł. Wahałam się czy kupić ją ale się zdecydowałam, nie spodziewałam się po niej cudów. Najpierw starałam się pomalować rękę a później usta, czułam się jak by ta szminka była plastikowa i zabawkowa. Ale później z nią na ustach poszłam z koleżanką na zakupy i... szminka ta zmiękczyła i wygładziła mi usta ! Po drugim zastosowaniu działała normalnie i oddawała swój piękny kolor ! Trzymała się u mnie ok. 3 godziny co na szminkę za 5 zł to cud. Cieszę się, że ją mam mam jeszcze inny mniej intensywny kolor. Zobaczcie jak wygląda opakowanie i jak wygląda na ustach !



DO ZOBACZENIA, ASIA ! ♥

4 komentarze:

  1. A jak zapach? Często tanie pomadki mają nieładne zapachy niestety:/. Ja z Vollare mam kilka lakierów i kuleczki rozświetlające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda na ustach :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję postaram się odwiedzić twojego bloga ! :)

      Usuń

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥