wtorek, 26 listopada 2013

Fryzura do szkoły !

Przepraszam, że nie nadawałam postów (jak dla MODNYCH KUZYNEK jest to długo) Postaramy się dla was to wynagrodzić i nadawać systematycznie posty. Dzisiaj przychodzę do was z fryzurą do szkoły. Chciała bym zastosować fryzury do szkoły np. warkocze, plecionki itp. Ale niestety nie mogę, bo mam w-f i i tak prędzej czy później fryzura oklapnie. Dlatego robię sobie wysoką kitkę. Dlaczego wysoką ? Gdyż kiedyś miałam grzywkę a teraz ona odrasta i biorę ją do kitki i już po sprawie !
JAK JĄ ZROBIĆ ? To banalnie proste !
1. zrób kucyka w dowolnym miejscu.
2. wyprostuj kitkę
3. spryskaj dłonie lakierem do włosów po czym przygładź, aby nie wystawały malutkie pasemka. po czym spłucz ręce !
TO WSZYSTKO, jeśli nie macie czasu a chcecie w miarę przyzwoicie wyglądać to zastosujcie taką fryzurkę u siebie !

4 komentarze:

  1. Swietny pomysl! Jutro próbuję ;) Zapraszam na kiszma.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno odwiedzę twojego bloga. Mam nadzieję, że uda ci się :)

      Usuń
  2. Ja niestety też mam WF więc nie mogę mieć nawet warkoczyka. Zwykła kitka to chyba najbardziej przyzwoita fryzura

    Obserwujemy ?
    Choocomilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥