niedziela, 17 listopada 2013

Spódniczka ♥

Dawno szukałam ładnej, czarnej i rozkloszowanej spódnicy. Gdy już miałam kupować skórzaną to jak to ja weszłam na przedmioty sprzedającego i ujrzałam ją ♥ Ta cena, ten krój, ten kolor ! Nie wiem czy wy tez tak macie ale ja patrze jak kupuje na allegro na przesyłkę i jak nie ma za pobraniem wyłączam aukcje. Moim zdaniem allegro się zepsuło pod względem przesyłek. Anita również chciała zamówić bluzę ale nie było takiej przesyłki i się bała, że wyrzuci pieniądze w błoto (czego chyba nikt nie lubi). Spódnica na szczęście miała przesyłkę kurierską za pobraniem. Koszt jej (łącznie z przesyłką) to ok.50 zł a więc nie jest źle sama spódnica kosztuje ok.30 zł. Napiszcie co o niej sądzicie ! http://allegro.pl/rozkloszowana-spodnica-skater-spodniczka-araz-tu-s-i3688636018.html  zamówiłam kolor czarny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥