piątek, 29 listopada 2013

Organizacja szuflady

Witajcie !
Dzisiaj pokażę wam jak organizuję szufladę od biurka. Moje pomysły możecie wykorzystać do swoich szuflad w innym meblach np. toaletkę, meble w kuchni itp. Nie lubię mieć wszystkiego na blacie, bo odrabiając lekcje muszę mieś masę książek i NIE MAM MIEJSCA ! Oczywiście u innych podoba mi się to ale ja nie mogę się po prostu zorganizować. Dlatego wszystko staram się chować do szafek i szuflad, chciałam też mieć wszystko w zasięgu ręki. Może nie wygląda to za ciekawie ale ja wszytko tam znajduję i nie muszę poświęcać dużo czasu na szukanie czegoś. Na zdjęciach dominują takie koszyczki:
Ja moje kupiłam w AUCHANIE, dobrze sprawdzą się w organizacji kosmetyków lub artykułów szkolnych.
Duży za ok. 1.99
Mały za ok. 1.20


Może nie wygląda to najładniej ale skupiałam się na organizacje i wygodę ! :) 


DO ZOBACZENIA w KOLEJNYM POŚCIE, ASIA ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥