piątek, 22 listopada 2013

Ulubione naszyjniki ♥

Witam was ! Z tej strony Asia
Dzisiaj chciałabym przedstawić wam moje naszyjniki, oczywiście nie wszystkie tylko te które najczęściej noszę, i które pasują do większości moich strojów.
 1. Chciałam zawsze taki naszyjnik, bo... wiecie jeżeli oglądaliście zwierzęcego przyjaciela, że kocham ŻÓŁWIKI. I wreszcie taki znalazłam w pepco za ok. 10 zł


2. Drugi to o troszkę innym stylu. Widziałam taki chyba w H&M i chciałam taki mieć więc wzięłam mieniący się łańcuszek (którego mieniącego koloru nie widać) i doczepiłam do niego za pomocą kombinerek klamrę od starego paska. I podoba mi się ten naszyjnik. A wam ?
3. Następny to znowu o innym, indiańskim stylu ! Kupiłam go w pepco w promocji za ok. 6 zł i bardzo mi się podoba. Co o nim sądzicie ? 

4. To troszkę delikatny, a zarazem efektowny naszyjnik w kolorze starego złota. Kupiłam go w textil market za ok. 7 zł


5. Również w kolorze starego złota naszyjnik. Kupiony w cropie za ok. 10 zł. Noszę go na zmianę z mamą, ale rzadziej niż naszyjniki powyżej.

6. Już mniej wyzywający ale dodający stylizacji uroku naszyjnik z malutkiego bazarku kupiony za ok.15 zł 

Co myślicie o tego typu postach ? Spróbuję niedługo zrobić z bransoletkami i kolczykami ! 
Do zobaczenia w następnym poście !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥