poniedziałek, 18 listopada 2013

Zwierzęcy przyjaciel ♥

Na youtube pojawia się wiele tagów: Mój zwierzęcy przyjaciel. Ja (Asia) wpadłam na pomysł aby taki tag umieścić na naszym blogu. Może Anita również umieści post ze swoim zwierzęcym przyjacielem. Mój kumpel to żółwik: 
imię: BENIU
rasa: żółtolicy, ostrogrzbietny
data urodzenia: nie wiadoma 
ile jest ze mną:rok i 5 miesięcy 
kiedy go kupiłam i gdzie: 1.06.2012, sklep zoologiczny w GUBINIE
dziwne zachowania: gdy podkładam mu worek z jedzeniem on go rwie 
cecha charakterystyczna w wyglądzie: brzuszek ma żółty ze wzorkami, które wyglądają jak tatuaż  
kocham mojego żółwika ! ♥ 


  a tutaj zdjęcia BENIA w dzieciństwie: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥