niedziela, 17 listopada 2013

Recenzja odżywki EVELINE 8w1

Przez oglądanie filmików na youtube napotkałam się na to, że blogerki polecają tą odżywkę. Skusiłam się na nią i nie żałuję. Moje paznokcie są teraz twarde, nie rozdwajają się, lśnią i są ogólnie zdrowe. To jest cudo a kosztowało zaledwie 8zł co nie jest drogo jak za taki wydajny kosmetyk. Możecie ją znaleźć w pobliskiej drogerii. Słyszałam również o odżywce 9w1 również z tej firmy ale nie miałam okazji jej kupić. Jest na prawdę warta uwagi i swojej ceny ! Wiem również, że nie każda osoba może jej używać oraz, że odżywka ta może spowodować skutki uboczne ! Zapraszam do zakupienia tego produktu, bo warto, zapoznajcie się również z treścią ulotki ! POZDRAWIAM ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥