sobota, 23 listopada 2013

Ulubione kolczyki ♥

Witajcie ! Z tej strony Asia
W poprzednim poście pokazałam wam moje ulubione naszyjniki i obiecałam, że pokażę wam jeszcze kolczyki i bransoletki. I teraz to robię bo jest weekend i mam trochę więcej wolnego czasu, możecie również spodziewać się dzisiaj więcej moich i Anity postów. Nie posiadam ulubionych DŁUGICH kolczyków, bo i tak prędzej czy później je ściągnę, ponieważ uszy mnie od nich bolą. Zapraszam na krótki pokaz :)
1. Hit lata, czyli WĄSY ! Ja moje kupiłam w chińczyku za ok. 4 zł
2. Lubię na zimę nosić kwiatowe wzory oraz kwiatową biżuterię, aby ożywić ciemny strój. Kolczyki poniżej to róże, które dostałam na urodziny od mojej SIOSTRZYCZKI ♥
3. Następne to troszkę mniejsze i delikatniejsze, ale również urocze kolczyki. Kupiłam je w tesco za ok. 7zł. Nie mogłam się zdecydować czy różowe czy kremowe więc wzięłam dwie pary i nie żałuję ! 
4. W chińczyku za ok. 5 zł zakupiłam literki chciałam żeby jeden kolczyk był inny i drugi. Może to dziwne ale nie wiem co oznacza skrót ZH lub HZ i jak coś wulgarnego to pójdą do śmietnika. Pasują do bejsbolówki. 
5. Kolczyki w stylu marynarskim, które przypominają mi miło spędzone wakacje z Anitą ♥ Kupiłam je na stoisku w tesco za ok. 5 zł. Są w kolorze neonowego pomarańczowego i na pewno na zimę fajnie ożywią nie jedną stylizacje. 
6. Następne kolczyki to sówki, które kojarzą mi się z jesienią kupiłam je na bazarku za ok. 3 zł ! Szkoda było nie brać i to za taką wspaniałą cenę !
7. Kolczyki, które poprawią Humor nie jednej osobie  to kolczyki kupione na bazarku za ok. 5 zł.

8.Kolczyki perełki to u mnie podstawa. Teraz pokazuję wam srebrne i fioletowe, które często noszę oczywiście jak pasują do stroju. srebrne kupiłam w pepco za ok. 5 zł a fioletowe w textil market za ok. 2 zł 
TO JUŻ WSZYSTKO, SPODZIEWAJCIE SIĘ "ULUBIONE BRANSOLETKI" BO MOGĄ POJAWIĆ SIĘ JESZCZE DZISIAJ ! 
MIŁEGO DNIA ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy !
To dla nas wielka radość, zapraszamy również do komentowania innych postów ♥